Mitt glamorösa liv

Våffeldagen idag och jag kom på att det saknas grädde (vilket är ett måste för mig).
Så packade in ungarna i bilen och åkte till Maxi för min 2:a självscanningsspree ever. Väl hemma så lagas det sen våfflor från färdigköpt mix och placeras ut snyggt.
 
Men verkligheten är inte alltid som den ser ut.
 
Precis när jag hunnit fota klart så ropar lea ur köket- bara springa dit och kolla vad hon vill- tar med mig våfflorna. Sen vaknar sara och jag får springa till sovrummet och söva om henne. Grädden smälter och jag råkar sprätta iväg en del på bordet. Sen spiller jag ner mina byxor. Lea då? Är hon min glamorösa lilla minimodell? Nja, döm själva.

BILDER vs. VERKLIGHETEN
 
 
Tack svärmor för den goda hemmagjorda sylten!
 
 
 
 


Kommentarer
ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-03-25 @ 16:37:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
v

Lea äter precis som sin mamma :)

Svar: Haha:) passa dig!
Livetipastell

2015-03-25 @ 18:13:17
Maria P

Bra betyg på maten när tallriken slickas ren. Söta Lea!

2015-03-26 @ 23:29:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0