Börjar känna mig lite...

... nervös. Ska hålla 3-rätters för ett gäng tjejor imorgon kväll. Har tur som fått barnvakt på eftermiddagen. Har putsat glas och bestick redan idag och även strykt tygservetter och handlat. Men det kommer bli massor att göra imorgon. Och det är 3-4 nya element i matlagningen som jag inte känner mig helt trygg i.

Som tur är så är det inga elaka kritiker som kommer på middag. Bara glada hungriga mammor:)
 
Bild från nyårsfirande.
 
Wish me good luck. Resultatredovisning imorgonkväll!
 
 


Kommentarer
V

Spännande :D

Du vet ju att vi inte äter något efter klockan 12 så hungriga lär vi ju va!

Svar: hahaha:) shit ja:) Jag måste nog äta nått efter 12 annars trillar jag ihop och svimmar:)
Livetipastell

2014-03-26 @ 22:25:03
Anne

You're gonna do just great!!

Svar: Ska göra mitt bästa:) Låta råvarorna tala för sig själva eller vad man brukar säga. (egentligen tänker jag ha grädde och smör i allt- då kan det bara bli gott)
Livetipastell

2014-03-26 @ 22:55:20
Emelie

Det grejar du! Supermorsan ju ;)

Svar: Hope so:) vill ju inte göra dej besviken om jag nu har den titeln:) haha
Livetipastell

2014-03-27 @ 07:56:05
URL: http://emeloj1.blogg.se
Emelie

Det har du :) Du grejar allt du åtar dig :)

2014-03-27 @ 20:43:28
URL: http://emeloj1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0