Passa på att få!

Nappskörd & jordgubbsskörd.
Mammsen va gullig och plocka gubbar till mig idag... trots att det va dåligt med dem på självplocken.
Napparna till lillasysters möjliga barnvagnsmobil är färdiga. Behöver dock bara de 4 som är i "mina färger". De andra två skänkes- först till kvarn. Kommentera inlägget och skicka mejl med namn + gatuadress till [email protected] så kommer de på posten. Familj eller tillfällig läsare spelar ingen roll:)
 
 
 
 
 
Virkade i Tilda med nål nr 3. Tack vicko för lån av beige. Mönster här.


Kommentarer
Esther

Ser att jag är först till kvarn? Men jag kan tänka mig en fika på stan och hämta dem :-)

Svar: Åh fika låter perfa!:)
Livetipastell

2014-07-05 @ 21:07:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0