8 saker ni kanske inte visste om mig....

Jag äter 10 grr hellre en köttbit till mellanmål än en bakelse.
 
Jag har tinnitus sedan en konsert med Mando Diao. Andra konserter jag haft ont i öronen efter: Linkin Park & RHCP.
 
 
När jag va yngre hade jag en minigris som husdjur.
 
 
Jag har nästan alltid målade tånaglar.

Jag har pluggat i USA på college ett halvår- bla ämnen som CPR & First Aid, Psykologi, Biblical History & Literature.
 
 
1a valet för att skämma bort mig själv är en liten mörk chokladbit och ett glas rött vin i ett bubblande och hett bad. Älskar att bada. Vinterhalvåret badar jag badkar minst 1ggn i veckan:)
 
Min första föräldrafria stora resa va till Paris.
 
 
Sista faktat är pinsamt- MEN - Jag skrattar bäst till Kiss- & Bajshumor.
 
 
 
 
Nån som visste allt detta om mig? Tror inte ens T hade vetat allt det:) Eller?
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0