Conversefrossa.

Blir sugen på godis så fort jag ser dessa tofflor:) Undra varför. Matchar mina mysbrallor perfekt. Påminnner om engelsk konfekt. Men anledningen bakom färgvalen är slumpen. Har testat mitt mönster med dubbelt tilda och nål nr 4. Det ökar möjligheterna till att virka i favoritfägerna. Blev dessutom en tygkänsla snarare än raggsockskänsla med 50% bomull 50% akryl i garnet. Tofflorna blev tyngre eftersom det gick åt 1.5 rosa, 1.5 vitt och 1brunt. KLICKA HÄR FÖR MÖNSTER.
Är någon intresserad av att köpa detta par som är ca strl 39 så kostar de 300kr. Hör av er isf.
 
 
 
 
 
 
Myser vidare med en snorig prinsessa här hemma. Kram på er:)
 
 


Kommentarer
Emelie

Gaaaale snygga! Blir också godis- och fikasugen! Fast det är jag ju kanske jämt ;)

Svar: Haha:) ja tänkte säga det... det är ju inget ovanligt att Empan är godissugen:) Bara å önska färg så fixar jag ett par till dig!
Livetipastell

2013-09-18 @ 18:14:51
URL: http://emeloj1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0