Halv 8 hos Viktoria.

Ännu en härlig 3-rätters med mammakompisarna. O vad vi lyxar och unnar oss när vi kan och får.
Middagen va chockbra! V är en sådan som tydligen hade till taktik att inte skapa höga förväntningar;)
 
Även fast klädkoden va "ta nått snyggt"- typ så slog jag till med denna festblåsa. Minen bjuder jag på- jag brås nog på min mor som alltid fastnar på bild mitt i en mening. Ofta ögon stängda och/eller nån konstig min.
 
 
 
 
Nu till det viktiga. Förrätt: Toast med chevre pinjenötter och ringlad honung vid sidan.
 
 
Varmrätt: Sötpotatismos med egenkokad rödvinsås och kyckling.
 
 
Efterrätt: Cheescake och Kaffe.
 
 
Kom hem till en sovande make och tjejja. Och nu på morgonen va det knäpptyst när jag gick upp. Lea och Tom hade tagit vagnen till stan. Kaffe och Blogg i lugn och ro.
Därmed fastställer jag 3 saker: Min make är bäst. Har underbar familj som gör det möjligt för oss att skaffa barnvakt (svärfar & svärmor). Sist men inte minst V kan verkligen laga god mat!
 
Tack för en trevlig kväll tjejer!
 
 
 
 


Kommentarer
Rebecca&Mathias

Maten såg jätte god ut, och vilka fina bilder på dig/klänningen! :) Ha en fortsatt fin Lördag! :)

Svar: Den va super:) Blir extrafint med 3-rätters när man är van vin falukorv och makaroner;) Helt klart värt det å laga en middag- och sen få gå på 3:) Dagens tips
Livetipastell

2013-11-23 @ 11:46:37
URL: http://twoplusone.se
Pia

Såg verkligen gott ut!
Håll kvar vid era träffar, det är viktigt med egentid :-) Vi tar mer än gärna hand om lilla loppan om det behövs :-)

Svar: :) tack!
Livetipastell

2013-11-29 @ 11:07:18
Anne

Asså, det är fel på fotograferarnas taiming (hur stavas det?) med knäppningen!!!

Svar: Haha:) kanske...... troligen inte:)
Livetipastell

2013-11-30 @ 20:02:33
Viktoria

Tack själv! Jätte trevligt :D Ser fram emot nästa kväll :)

Svar: me 2:):) Bästa idén med middagar:) Kommer kännas tomt när de är slut!
Livetipastell

2013-12-01 @ 17:48:38
URL: http://mylittlecraftylife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0