Mysdag hemma.

Inte tagit ett steg utanför dörren. Haft finbesök av en kompis från universitetetstiden. Ikväll blir det sen julbord med jobbet. Både mamma och blivande svägerska ska till samma ställe. Blir att luska i fler bröllopsplaner (snart dags 14/12).
 
 
Hunnit baka lite bullar. Jag har en taktik: Den går ut på att uttnyttja mina kompisar och passa på att baka när vi är 2 vuxna. Orsaken är yrvädret Lea på 1 år. Idag va hon dock oförskämt lätt att ha att göra med- men det visste jag ju inte innan:) Tack M för hjälpen!
 
 
Virkar vidare på min julklapp till käre maken. Vad det blir får ni se om några dagar. Tar mig friheten att spoila överraskningsmomentet för honom också. Han är en flitig läsare av bloggen (Puss på dig Tom).
 
Trevlig Torsdag på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0