Dagarna dom går och går...

... efter varandra. Idag fick jag lunch serverat hos V. Därefter hade vi lite virkalong:) Virkar på julklappar så kan dessvärre inte dela med mig av mina senaste alster:)
 
Så tänkte visa lite bilder från helgens bröllop som min farbror Janne P har fotat istället. Superflink med kameran e han!
 
Lea kikar och funderar på vad allt folk samlats för att se?
 
Mitt i en mening i toastmasteriet möjligtvis?
 
Leas och min kära mormor/mamma
 
 
Så kära <3 Hittat helt rätt- och det syns! Så glad för deras skull och önskar er all lycka och många många år tillsammans.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0