Ja, nu råkade det bara bli såhär!

Har visst ännu en barnfilt på gång. Åkte en sväng med en kompis till Garnboden igen och råkade köpa på mig 8 nystan till av detta underbara ullgarn. Har kommit fram till att Samo, Naturgarn, Eskimo och Easy är likvärdiga ullgarn så att det går verkligen att blanda till precis de färger man önskar. Att det i mitt fall blandas rosa med blått är tokigt nog:)
 
 
Idag kommer 2 mammor hit på fika och virkalong:) Ska bli mys. Det här med garnhysteri kan sprida sig som en löpeld, så passa er!
 
Höst som sagt.. Eller ja den närmar sig iaf med stormsteg enligt mig. Har plockat fram min oljebrännare. I den har jag min favvodoft! Ledsamt att Adolfnäs Handelsbod försvunnit ur gallerian i Motala som var återförsäljare för Yankee Candle. Någon som vet vart de tagit vägen?
Nu får man åka till Vadstena där de finns eller till Ulfåsa möbler.
 
 
Behöver jag säga att det luktar underbart gott här inne?
 


Kommentarer
Anne

Lilla fru myspys!

Svar: du har ingen oljebrännare va? du ska nog bli varse:)
Livetipastell

2013-08-16 @ 13:17:57
Viktoria

Tack för idag :) hoppas det går bra för mickan med virkningen nu!

Svar: Det såg ut som om hon fattade galoppen rätt fort:) Så tror vi får se en färdig blomma snart:)
Livetipastell

2013-08-16 @ 16:57:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0