Hiss eller Diss?

Svara ärligt - ja eller nej! Har klippt fjärilar i papper och satt upp på köksväggen:O Vet inte hur snyggt jag tyckte att det blev. Vad tycker du? Kanske flytta till Leas rum? Annan konstilation? Tyck nu till!!!
 
 
Har satt fast dem med knappnålarmed metallicfärger.

 
 
Mönster snodde jag från olika google-bilder och förde över på bakplåtspapper. Sedan va det bara å klippa och klistra:) Man behöver bara halva fjärilar som mönster eftersom man kan vika dubbelt innan man målar på pappret för att sedan klippa ut.
Jag använde sedan limpistolen för att göra ett litet "U" av papper som fjärlien står på- syftet var att det "U:et" även skulle hålla vingarna fixerade:) Fråga om ni vill ha utförligare beskrivning!
 
 
 
 


Kommentarer
Viktoria

Jätte sött! Men känns lite tjejigt så jag hade nog flyttat dem..

2013-08-23 @ 14:33:29
Viktoria

Men jätte fint papper du valt ju. Ja hade tänkt ta vitt men det där va mycket sötare

Svar: Pappret är från g-kås:) Du fick inte med dig något då?
Livetipastell

2013-08-23 @ 14:44:46
Kathrine

Japp håller med Viktoria! Jättefint men skulle nog sätta dom i Leas rum! :)

Svar: Ic:) tror ni svarta skulle va snyggare?
Livetipastell

2013-08-23 @ 15:12:04
Emelie

Jättefina! Och vad smart med knappnålarna :) Men tror de skulle bli ännu finare i Leas rum!

Svar: oki verkar som om åsikten är delad:) syns imorgon!
Livetipastell

2013-08-23 @ 22:17:37
URL: http://emeloj1.blogg.se
Kathrine

Jag tycker domdär du har gjort va jättefin färg! men som sagt, i leas rum.
kan va snyggt med svart i köket! testa!

Svar: Ska flytta och testa:)
Livetipastell

2013-08-25 @ 17:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0