Lyxlördag

 
Har turen att få sovmorgon på lördagar och söndagar. Jag och Tom har helt olika sömnbehov. Han klarar 6-7h och jag behöver minst 8h sömn- och kan sova upp till 10-12h lika gärna när nattsömnen blir störd. Hanna (15mån) sover fortfarande brevid mig i sängen. Mysigt. Men vi sover nog inte så bra egentligen.
Hursomhelst så betyder hela faderuttan att jag behöver gå och lägga mig vid 21-22 någon gång på vardagar. Medan Tom klarar vara uppe och chilla barnfri fram till 23-24 vardagar. Så på helgerna kan jag antingen uggla till nån film eller bara hålla honom sällskap och sen får han ta morgonen medan jag sover till 08-09-10 nån gång :P
 
Ikväll sitter jag uppe och ugglar. Helt tyst och alla andra sover. Lyxigt.
 
Här är en printscreen på instagramflödet just nu. Lena och jag fotade lite julkort på henne vid granen på altanen i veckan. Jag har även fotat barnen och gjort klart årets julkort. Dessutom så har jag pysslat en del med gamla klädnypor som jag hittade i garaget.
 
Helge- Renen som jag gjorde i papier machet är nu guldglittrig. Vill ni se mer i detalj så får ni logga in på Instagram och söka upp Livetipastell där.
 
Go kväll alla pysslare <3
 
/Maria


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0