Ljuvlig julkänsla❤️

 
 
 
Tänk att vi börjar närma oss... den fantastiska julen.
 Blir alldeles varm inombords när jag tänker på den julkänsla jag bär med mig från min barndom.
 
 
Vaknade alltid med den bästa känslan som finns, att känna sig älskad och att vi alltid var hemma och firade med familjen och min älskade farmor. Saknar henne oerhört dessa tider, men vet att hon alltid är med mig i mina tankar❤️
 
 
Har pysslat inför advent och jul. Här kommer lite inspiration. 
 
 
Tänk vad man kan göra med tomma flaskor, lite naturmaterial och annat ur gömmorna.
 
 
 
En riktig grön färgklick som ger en ombonad och varm känsla  ( köpt på Plantagen).
 Foto: Maria 
 
Trevlig dag på er!
 
Kram Lena
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Så fint! :)

2017-11-20 @ 14:40:16
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0