Chokladkyrka istället för pepparkakshus

Idag har jag ledigt från mina tre barn (Lea snart 5, Sara 3 och Hanna 15månader). Ska pyssla, hjälpa svärfar och svärmor med renovering och träffa lite kompisar. Nu på morgonen sov jag till 9. OPS. Men satte sen fart och gjorde färdigt vårt pepparkakshus. Eller NEJ. Inte blev det ett pepparkakshus iår. Vi har alltid lite problem att äta upp huset efter jul. Känns faktiskt lite trist å slänga. Själv tål jag inte vetemjölet i peppakaksdegen ens.
Så iår fick det bli chokladkyrka istället. Även om det kommer hinna bli lite damm på taket så kommer jag och barnen klara äta upp den sen efter jul XD
 
Virkar även vidare på mina 2 filtar. Den ena har inte många timmars arbete kvar, ska försöka få klart den i helgen.
Sen vill jag börja virka lite converse i vuxenstorlek igen.
 
 
Köpte choklad för nästan 300kr häromdagen :O Köpt kristyr på tub och bygglimmet är mörk choklad (Behöver vara mörk för att stelna helt, funkar inte med marabou choklad)
Såhär blev resultatet.
 
 
 
 
 
 
Ha en fin helg alla pysslare!
 
/Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt att pyssla! :) Så fint!

Svar: Tack:) Vad roligt å få en kommentar!! :)
Livetipastell

2017-11-11 @ 21:46:00
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0