Snart sommar

Detta är den graviditet (av 3) som jag känt mig allra tröttast och haft minst tid över till pyssel och annat. Men nog händer det att jag hinner en del. Senaste just nu är fröknäckebak (recept från LifeZone) och fortsatt virkande på lilla bebisfilten. 2 månader kvar till BF. Har även lagt ner massor av tid på ett hemligt projekt som innefattar en hel del målning. Färgen är VIT men mer än så avslöjar jag inte just nu.
Nästa helg är det dags för lillebrors bröllop. Spricker snart av förväntan! Har lite lekuppgifter att lösa innan dess. Klänningen är uppsydd (tack mamma för hjälpen) och småsessornas outfit är inmatchad i färgkod.

 
 
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0