Vårväder

 
Plockar bordsdekorationer utanför dörren.

Det har varit lite omtumlande veckor. Lea har varit i Cypern med farmor och farfar en vecka. Lagom till hon hinner hem så får vi reda på att hon ska få glasögon på heltid. Hon kommer bli supersöt med brillor. Det är dock en del grejande kring det. Blir nog bra.
Jag har mått pyton ett tag nu. Varit trött och orkeslös med ledvärk/muskelvärk och ljuskänslig mm. Har fått börja äta Levaxin eftersom det har visat sig att jag har en autoimmun hypotyreos. Ska även snart göra en gastroskopi och börja utredas för eventuell celiaki. Hoppas det är förklaringen till mina symtom.
Ska sluta amma också så jag får ha kvar alla mina näringsämnen hos mig. Sara får börja införskaffa näring mer och mer annanstans ifrån.

To Do
Snart tar maken semester!
Svante kommer på söndag och ska stanna några dagar hos oss i Motala.
Vi budar på bostadsrätt idag. Men har inte så höga förhoppningar:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0