En klassiker

 
 
 
 
 
 
 
 
Då har snart Söndagen passerat och därmed ytterligare ett lov. Har jobbat några timmar om dagen på lovet, medans familjen har varit lediga. Vi har mest slappat och hållt oss på hemmaplan. 
Känner mig starkare  och är på god väg till ett bättre mående och min tanke är att jag kommer att komma tillbaka med nya krafter. Skapandet hjälper mig mycket i mitt tillfrisknande. Det är viktigt att få känna meningsfullhet och glädje i saker, något som man många gånger tappar i en utmattning...
Jag har alltid älskat att baka och en av mina favoriter är den klassiska tigerkakan. Alltid uppskattad av stora som små.
 
 
Trevlig kväll!
 
Kram Lena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0