Höstblommor och skaparglädje

 
 
Visst kan hösten vara helt magisk!
Dom skiftande färgerna, dagar som denna med solsken både ute och i hjärtat!
Planterade Ljung vid vår altan för några veckor sedan.
Älskar dessa tacksamma blommor!
Dagar som dessa ger inspiration och lust att skapa! Jag tog mig tidigare en promenad i solskenet, ett utmärkt tillfälle att fundera och samtidigt njuta av allt runtomkring. Kanske en plats i solen på en bänk kan inbjuda till en paus på vägen. För visst är det så att vi då och då behöver stanna upp och fundera på vad som är meningsfullt och ger energi i vardagen.
Ringde Maria som var på väg till svampskogen, ivrig att dela med mig av mina tankar.
Så nu har vi ett litet kommande projekt tillsammans...och vad det är och kommer att bli, får ni se!
 
 
Kram Lena


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0