En ny färg i paletten

Hej på er!
Jag heter Lena och är 36 år. Jag kommer att vara den nya färgklicken i bloggen livet i pastell. Tillsammans med min goda vän och granne Maria, kommer vi att dela med oss av livets goda stunder. Vi hoppas kunna inspirera genom skaparglädje och att visa livet från den ljusa sidan.
Som alla andra har vi en vardag med allt som hör därtill.
Jag är gift och har 3 underbara pojkar på 11,12 och 15 år.
Jag arbetar deltid som fritidspedagog.
Mina intressen som ligger mig varmast om hjärtat är sång, bakning och skapande i olika former.
Vi ses hä
r
Kram Lena
 
 
 


Kommentarer
Pia

Ser fram emot ert skapande och skrivande :)
Vilken tur att vi flyttade så ni fann varandra😊

Svar: Precis så :D Haha
Livetipastell

2017-09-26 @ 20:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0