Träning och en ängel flyttar in.

 
 
 
 
Då har Söndagen snart passerat. Och vad kunde vara bättre än en bra start på gymmet.Vårt träningsgäng är nu åter igen komplett. Maria, Josefin och jag.
Innan jag träffade tjejerna var jag så långt bort från gymträning man kan komma. Nybörjare och stel som en pinne...fastnade jag som en fällkniv i ("benböjarn) och de fick hjälpa mig ur 
en något obekväm position. Men ett gott skratt senare och ett flertal besök senare börjar även jag bli varm i kläderna. Behöver träningen för både kropp och själ.
 
Igår fick en ängel flytta in hos Maria, den fick också ett fint virkat lock, som hon själv hade gjort! 
Maria är en klippa på virkning!
 
 
 
 
 
På återseende och trevlig Söndag!
Kram Lena
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0