Loppisfynd

 
Ikväll kommer det två av mina, Marias, närmaste vänner på tjejkväll. Vi har nästan allt i livet gemensamt. Gifta sjuksköterskor med småbarn- alla tre. Vi har väldigt liknande värderingar och syn på livet. Så kommer bli extra bra snack! Tanken är att vi ska äta middag, basta och lägga ansiktsmasker mm.
 
Det är här ute på inglasningen jag tänker att vi ska kyla ned oss efter bastun och fylla på med god dryck och snacks. Och ska man lägga ansiktsmask så måste man ju ha tillgång till spegel!
 
Denna goding fyndade jag på loppis för 300kr. Kan inte vara annat än JÄTTENÖJD. Den stod där och väntade på mig. Chocken kom när kassörskan på loppiset berättade att det hade stått i 10 dar!? Folk måste ha fel på synen. Varför annars har de inte köpt den redan dag 1? XD
 
Nu ska jag gå och stryka lite dukar och fundera på dukningen. Kliar i fingrarna <3
 
 
 


Kommentarer
Miss Baby Peaches

Vilket fynd!

Svar: älskart!!
Livetipastell

2017-10-05 @ 12:55:38
URL: http://babypeaches.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0