En ganska konstig dröm?

Jag, Maria, minns den tiden vi fortfarande bodde i lägenhet och hade gemensam tvättstuga i källaren. Det va tvättider som skulle bokas och man sprang med tunga kassar upp och ner för trappen. Pysslade denna strumphängare på den tiden och drömde om att få hänga upp den i en fin pastellig egen tvättstuga.
 
Förstår att det är mycket charmigare att hänga bebisstumpor än stora karlstrumpor. Så passar på att ljuta medan vi fortfarande har en bebis i huset. Nu har jag en alldeles egen tvättstuga! Den är precis som jag såg framför mig <3 Och jag vägrar skämmas för att jag trivs med att tvätta och göra nytta. Känner mig SÅ behövd på den här posten. Viker och lägger tillbaka. Tar hand om min familj!
 
 
 
 
Tavlan är bara ett A4 papper med tryck som jag hittat på nätet utskrivet i färg. Tunn canvastavla bakom- vet inte vad de heter. Men som en målarduk fast ingen tjock ram det är upphäftat på;)
 
 
Ha en fin dag! Det tänker jag ha.
 
/Maria


Kommentarer
Lillemmish - mode - inspo

Ha en fortsätt bra måndag

kram kramis

2017-10-09 @ 11:24:20
URL: http://nouw.com/lillemmish


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0