Adventskalender för vuxen

Jag har skruvat ihop en hylla i granform av restvirke. Ca en timmas arbete plus målning. I hyllan står mina egenvikta små askar numrerade från 1 till 24. Jag har använt scrapbookpapper och papperssnöre. Förra året hade jag en tekalender och blev förtjust i idén. Iår tänkte jag lägga till en vuxenchokladbit på helgerna (Tex en geisha eller dyl) tillsammans med teet. Och nu har jag en vacker och unik hylla som fungerar som inredning under tiden.
 
 
 
 
Funderar på att hänga den på väggen och lägga till små krokar undertill där man kan hänga lite fina saker.
 
Ha en fin dag,
Maria
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0