Av nån anledning...

... så har converseliknande tofflornas mönsterförsäljning ökat de senaste dagarna. Nån av er som surfar in här pågrund av den anledningen får gärna berätta vart ni blev hitlänkade. Är nyfiken;)
 
HITTAS HÄR
 
 
Det jag erbjuder är mönster för dessa godingar- perfekt som julklapp. Mönstret kostar 30kr och man betalar via internetbank. Betalningsinformation fås genom att man mejlar [email protected] och anmäler sitt intresse. Första delen är gratis för att man ska kunna se vilken kvalité det är på mönstret samt att "har man fått till sulan" kan man oftast lätt klara resten av tofflan. Så testa gärna innan ni beställer mönster om ni är osäkra. 
Erbjuder också hjälp från min sida- målet är att alla som vill kunna virka dessa ska klara det! Annars får man såklart tillbaka sina pengar.


Kommentarer
Anonym

Jag såg att någon taggat din blogg i en virkar grupp jag är med i :) va flera som ville ha ett svenskt conversemönster :) / johanna :)

Svar: Ahaa:) Är det "virka mera"?:)
Livetipastell

2015-10-05 @ 14:20:41
Anonym

Det var ett inlägg på online stickcafe på facebook med ett par stickade converse. Men det fanns inte mönster på svenska så det kan vara en anledning till att många hittat hit😊

Svar: Okej:) Ja såg de supersnygga stickade sockorna:)
Livetipastell

2015-10-06 @ 09:50:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0