Detta är lycka för mig

 
Lillasyster sover efter förmiddagsbus. Snart är det dags för BVC-besök för båda (2.5 år och 8 mån).
Sen kommer mammsen och svägerskan och håller mig sällskap när maken ska på schack ikväll. Solen skiner.
Idag lagar vi korvstroganoff med majs i. Vi har hunnit busa, städa, diska och fläta håret! Så glad att jag får lov att fläta donnans hår. Förstår att det är något jag måste förvalta väl. Börjar det ta för lång tid, göras då hon inte är på humör eller om jag är för hårdhänt så förlorar jag nog mitt privilegium.


Kommentarer
Micke

Jag har alltid majs i min Stroganoff. Passar ju perfekt!

2015-05-10 @ 21:15:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0