Repris på hemmagjorda allt

Pommes & Hamburgare dukas upp. Tompa sköter fritösen.

 
 
Idag tog jag mig i kragen och åkte till simhallen ensam med mina små. Det gick superbra. En lååång promenad dit och sen bussen till stan. Handlade och tog lekparken på vägen hem. Heldag.
Lea va trött men höll energin uppe ganska bra när farmor och farfar kom på middag och fotboll. Hon sover ju numera inte middag- dimper därför på eftermiddagen.
....
 
Måste berätta om besöket till öppna förskolan igår. Jag va rätt nervös på hur Lea skulle reagera eftersom det va jättelänge sedan senast. Har nog varit sammanlagt 2-3ggr sedan Sara föddes. Och inte på hela vintern pga bacillskräck:P Sen går hon ju heller inte på dagis och får träna att vara i stor barngrupp (förutom simskola). Skulle det bli en eftermiddag i mammas knä och bara observera de andra barnen? Hon slappnade av fort och satt länge och degade playdough med andra barn och en fröken A. madan jag kunde vara i ett annat rum med Sara. Ännu en gång bevisar hon för mig hur stor och duktig hon är. Stolt!

Imorgon bär det av mot småland och kusinkalas. Elliot fyller 1 år och det måste firas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0