HemmaMamma

Så lyxigt att få göra det jag är bra på. Vara hemma. Ta hand och barnen. Sköta hushållet. Fylla hemmet med värme och kärlek.
 
Misstolka mig inte. Jag gillade att jobba och trivdes och vet att jag kommer trivas bra- sen när det blir dags igen. Jobbade som sjuksköterska innan Leabea damp ner hos oss.
 
 
Men just nu så är det här jag vill vara. Hemma. Det är här jag känner att höjdpunkten i livet är.
Här gör jag något meningsfullt i de små sakerna. Idag tar vi hand om en sjukling och en bebis.
 
Snart är det dags för Tompa att gå tillbaka 100% och jag blir "ensam" igen. Ska nog bli en rolig vår med massor av bus med mina små frön:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0