Regnig dag...

... kompenseras med lite sommrigt pyssel. Idag har jag bakat 2 tårtbottnar till L's examensfest imorgon. Tänker mig samma stuk som denna goding som vi gjorde till förra midsommar. Enligt mig behöver man inte krångla till det. God & fluffig tårtbotten med grädde och jordgubbar och du är hemma!
 
Emelie som tagit bilden ovan. Jmf med mitt ljus jag raggade ifrån vardagsrumsfönstret denna regniga dag ;)
 
 
 
Har man ingen ask får man ta och göra sig en. Enkelt av en papperstallrik och limpistolen.
 
 
 
 
Leas nya passion- egengjorda maränger. Mums!
 


Kommentarer
Anne

Mmmm, maränger.... Jag förstår henne precis!

Svar: Finns en 2-litersbytta med små goda & krispiga maränger som står och väntar på frivillig att komma med lite glass och kolasås!
Livetipastell

2014-06-04 @ 18:18:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0