Pizza och fredagsmys

Igår va mammsen, pappsen och danne på besök. Vi gjorde egen pizza från grunden- gick upp 2ggr inatt för att dricka. Kan ha att göra med hur sjuukt salt pizza är- men även förkylningen som jag åkt på.
 
Gammal bild dock.
 
Imorgon ska jag på Baby Shower- ska bli superkul! Ni ska få se vad jag pysslat ihop som present imorgon.
Annars är det få planer idag. Föreslog Tompa att vi skulle åka och bada med Lea- men rinner nog ut i sanden. Alla går i sina pyjamas än.
 
Inte det att vi inte får sova- det får vi. Vi är bara lata på helgerna.

Prinsessan L har börjat sova så bra. Vi har en madrass i hennes rum som man kan däcka på om man inte orkar springa fram och tillbaka hela natten. Hon har under hela sitt första år vaknat 3-7ggr per natt.
I natt och många andra nätter på senaste så har hon vaknat bara en ynka gång:) Duktiga lilla tjejen. Blir förvånad varje gång jag vaknar i dubbelsängen på mornarna.
 
Vad lite man anade om hur livet skulle bli när man gick och vankade 1.5 år sedan.
 
 
Det blev 10ggr bättre än vad jag tänkte mig <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0