Frisk och kry

Denna helgen och veckan har vi njutit av att alla är friska igen. I måndags va det minibubblarpass i simhallen för Lea. Igår va vi på öppna förskolan. Och idag ska jag till tandläkaren! wohoo.
Imorgon hälsar vi på Leas faster i Linghem och på fredag hoppas vi få en lekdejt med nån kompis.
 
Små saker varje dag gör att vardagen känns lätt och rullar på. Just tandläkaren skulle jag kunna byta ut mot annat. Men tråkiga saker behöver också göras...
 
 Ang. vad som pysslas just nu. Har tagit mig an ett stort projekt. Ska bygga kök till Lea av en gammal byrå. Nästa steg är sticksåga ett hål för  vasken. Sen målning och piff:) Kostade 120kr på återvinningen. Gör jag det bra kommer den att hålla i generationer. Satsar på det.
 
 


Kommentarer
Emelie

KUL! Undrade just när det skulle bli ett kök ;)

Svar: Tar nog ett tag å få klart:) Men än så förstår hon nog inte grejen, så ingen brådis.. :)
Livetipastell

2014-02-26 @ 20:35:00
URL: http://emeloj1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0