Vad göres?

Idag har lillan fått sin första vaccination. Stålsätter mig inför helgen. Tur man är 2 päron hemma.
Igår storhandlades det efter lussebullsbak & bebismys i Vadstena. Lea och Tompa va på ÖF under tiden. Lea har precis lärt sig de vanligaste färgerna + orange (som farmors jacka är).
 
Gick förbi jobbet efter BVC idag och hade fått paket både till lillan och storasyster. Stort stort tack. Tänk att de ens bryr sig om oss (jag jobbade 6 månader innan Lea kom och har nu varit ledig snart 2.5 år). Värmer.
 
Sen har man ju hunnit fylla 26 också (1a dec). Här är lite godis som jag hade lyckan att få. Garn- precis i mina färger och en superfin servis. Nu måste jag bara köpa mig ett vitrinskåp:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0