Ensam är svag!

Känner mig lite ensam. Stora hjärtat är på kurs i Sthlm över helgen. Själv hemma. Ovant.
Har dock fått massor gjort idag och planen är att fortsätta imorgon. Försöker rensa ut grejer vi inte ska ha längre. Bära ner till förrådet och upp till vinden. Slänga & skänka bort.
Snart är det ju dags att hämta vinterkläder och skor också...
Lea sov inte förmiddagslur idag. Undra om hon är påväg mot att endast sova en middagslur/dag. Hur ska man hinna allt man vill göra isåfall?
 
Kurar upp mig i soffan med en kopp te, min värmekudde och en yllefilt... och med babyvakten brevid mig. Bra TV ikväll ju med mat/baktema!
 
 
Även om det stormar och ososmolnen hopar sig över en så håller vi ihop! Vad lyckligt lottad man är som har en familj att rå om.
 
 
Foto: Emelie Petré
 


Kommentarer
Anne

Ja du ser, Gud vet vad vi behöver! Tack och lov har vi hans dyrbara ord i Bibeln att förlita oss på!

2013-09-30 @ 15:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0