Veckan rullar på

Pyssel har hamnat i bakgrunden hittills i veckan:) Har sprungit på Öppna Förskolan med Lea och varit och promenerat mycket utomhus. Hunnit laga mat och baka. Städa och fixa. Kanske värt det att komma ur pysselbubblan ett tag. Haha 3-4 dar. Men ändå.
 
Imorgon planeras en tripp till Bill & Bulls Lekland med Lea och hennes kompisar från MVC-tiden. Önskar er alla en trevlig fortsättning på veckan och bjuder på en bild som Emelie tog på mig i sommras.
 
Representerar lite den ro som emellanåt är svår för mig att hitta mitt i vardagens hysteri. Men i vissa ögonblick finns den. Som nu häromdan när lea låg och sov middag och jag och Tom tog en kaffe i soffan. När man lutar huvudet mot hans axel och känner sig alldeles varm och trygg.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0