Lyx!

Grillar vidare idag på bordsgrillen. Fläskfilé. Mamma är här för 3je dagen irad och hjälper till med en kinkig sjuk bebbe. Annars hade jag aldrig hunnit laga mat, tvätta och hålla ordning på hushållet. Tack massor för det!
 
 
Fick en pik om att det är lite pyssel på sistone på bloggen. Skönt äre att inte behöva pyssla om man inte känner för det:) Så glad att jag slutade ta beställningar- annars hade jag väll suttit och "tvångspysslat".
 
Oroar mig inte ett dugg. Pysselsuget kommer tillbaka. Det gör det alltid... !
 
 


Kommentarer
viktoria

Det är bra maria! Vänta tills motivationen slår till :)

Svar: Tills dess får du pyssla dubbelt:):)
Livetipastell

2013-10-30 @ 18:23:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0