Sorry John Grisham- Gammal bok blir pappers julgran

Men din bok "juryn" är numera en pappersgran:) Ca 500sidor och 3-4 limstift senare- står denna gran hos oss lagom till att första snön faller.
 
(För er som undrar varför jag särskriver i rubrikerna- så är det för att jag har fått för mig att det ändrar googels träffar?)
 
 
Gör såhär:
Forma en stor strut av papper mha lim. Forma små strutar av boksidor och klistra fast på stora struten. Lätt som en plätt men tar ett tag och är tålamodskrävande. Sidorna skär du snyggast ut mha "mattkniv".
LIMPISTOL är A & O i detta fall. 3-4 limstift gick åt.
 
 
 
 
 
 
ca 1 meter hög tippar jag på. Väger knappt ett dugg. Ej så vädertålig;) Eller barn- eller husdjurstålig för den delen.
 
Annat av pockets:
 
 
Lycka till!
 


Kommentarer
Emelie

Skitsnyggt!

Svar: Tack:) Hehe har inte sett en sådan gran förr:) Stylish
Livetipastell

2013-11-21 @ 12:02:00
URL: http://emeloj1.blogg.se
Anne

Den är iallafall garanterat barrfri!

Svar: Jajjemensan:) och innnehåller knappast några insekter- inte ens en bokmal:)
Livetipastell

2013-11-21 @ 13:14:12
Anne

Bra du!

2013-11-30 @ 20:04:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0