Skatt eller inte?

Conversemöntret börjar dra in en del pengar... Så jag har varit i kontakt med skatteverket. Ska jag betala skatt eller inte?

Efter diskussion med tjejen där- och hon hinner även rådfråga 2 kollegor så blir svaret- Nej.
 
Jag slipper hålla på med blanketter hit och dit sålänge jag inte går plus på mitt pysselbloggande.
 
Visst det stämmer- jag går plus på conversemönstret- men man ska inte dela upp mitt pysslande i smådelar. Virkning. Virkmönster. Papperspyssel. Bakning.
 
Eftersom jag är en pysselbloggare i stort och inte en virkmönstersäljare.

Ska däremot börja föra noga anteckningar så jag för skatteverket kan redogöra att jag inte går plus i det stora hela om jag blir tillfrågad.
 
Det är inte det att jag inte vill betala skatt. Det gör jag gärna om jag måste- men är glad att jag slipper allt administrativt arbete:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0