Conversenaglar till sommaren?

Du behöver:
-20 lösnaglar med "fransk manikyr". Jag köpte mina på Rusta.
-Nagellack med din favorit conversefärg. Jag äger bara ett par converse..och de är rosa:)
-Depend Nail Art Black och White. Finns på Kicks.. Eller en tunn pensel och svart och vitt nagellack.
 
Gör såhär:
1. Måla den hudfärgade delen av nageln med din conversefärg. Låt torka!
2. Måla på de svarta detaljerna med bestämda drag. Lånsam hand är skakig hand. Låt torka.
3. Måla de vita detaljerna. Klistra sedan på naglarna med det lim som följde i lösnagelförpackningen.
På de större naglarna får det plats 5 skosnörehål och på de mindre 3-4st.
4. Tålamod nu har du bara 9st kvar att måla!


Obs. Detta är inte mitt påhitt. Googla på "converse nail" så hittar ni
andra alternativ och design:)
                                       LYCKA TILL!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0