Bara för att det....

.... är tyst på bloggen ett tag så betyder det inte att jag slutat pyssla:)
 
Just nu håller jag på att virka african flowers på rad...
 
 
Vad det ska bli får ni reda på såsmåningom. Genom detta lilla projekt har jag hittat en annan pysselsugen mamma som förhoppningsvis orkar hänga på dessa tokerier. Virkning är helt nytt för henne och det behövs måååånga blommor innan tålamodet får ta slut.
 
Jag håller även på med ett annat projekt som tagit längre tid än jag förväntade mig. Att måla om en barnstol. Den hade väldans många skrymslen att slipa och måla, men kommer bli sååå fin sen. Bara sista lagret kvar att kämpa sig igenom nu.
 
I dagarna har vi varit på stranden och badat och även vid Josefins stuga vid vättern för grill och kubb. Underbara sommar med goa vänner och många skratt!
 
Kram på er
 


Kommentarer
Josefin

Vad fina blommorna blir, ska bli kul att se det färdiga resultatet sedan!
Ja det var ett par härliga dagar, med go mat och toppensällskap!
Kram på dig pysselgumman :)

Svar: Tack:) Ja eller hur! Måste vi göra om
Livetipastell

2013-07-12 @ 17:26:07
Emelie

Vad duktig du är! Såna köper jag från Panduro och dina ser mycket finare ut!! :)

Svar: hihi:) Tack empan:)
Livetipastell

2013-07-12 @ 19:14:53
URL: http://emeloj1.blogg.se
Viktoria

Jag försöker! Men jag hinner inte med i ditt tempo..

Svar: Haha:) Snart äru uppe i 100maskor/min:) Motorvägsfart:)
Livetipastell

2013-07-13 @ 23:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0