Julgodis..

Tur att jag och Lea fick vara med och göra julgodis hos svärmor i eftermiddag/kväll. Annars hade jag blivit smått galen- Lea har testat mig hela dan, med mat, kläder, sömn... allt. Blev massor av gott hursom.
 
 
Tomteskaran. Ett par har brustit ut i julsång.
 
 
 
 
Å så lite jultrassel på det...
 
 
Dock får vi vänta tills på tisdag å hugga in på detta.
Har idag fått klart alla klappar och slagit in dem. Så ska bli spännande vad folk säger om det hemvirkade.
 
Nu väntar vi på skjuts från maken. Imorgon tar jag mig en låååång sovmorgon!
 
Godnattkram


Kommentarer
Pia

Tack för hjälpen med allt. Härligt att se Lea styra och ställa med oss alla, och när vi inte gav full uppmärksamhet så härjade hon på oss :)

Svar: Bokstavligt talat satte sig på dig:) Några gånger där- när vi trasslade med garnet! Nåja Prinsessan ska lära sig att det är Kungen och Drottningen i huset som bestämmer- så finns inga genvägar!:)
Livetipastell

2013-12-20 @ 21:01:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0