Är det bara jag...

... Känns som att sommaren håller på att 'börja ta slut'?
 
 
 
Jag och tanten i garnaffären va rörande överens om att höstfärger var att satsa på för min bebisfilt jag håller på med. Vet inte riktigt hur det råkade bli projekt bebisfilt. För meningen va att jag skulle hjälpa igång en kompis med virkandet. Blev sedan kär i garnet som är i ren ull. Detta heter Samo och är köpt på GP:s VÄV o GARNBOD i Motala! Underbart sortiment och supertrevlig personal! Jag har därmed en ny favvoaffär!!
 
 
Vad tycker ni om färgkombon?
 
 
Det är möjligt att jag började på ett sidoprojekt för att jag har ett UFO hängandes i gardinstången på tork. Mitt UFO sköter sig inte som jag vill och stelnar inte tillräckligt. Spetslampa AKA UnFinishedObject:)
 
 
Som vanligt får man ju se vart allt tillslut landar:) Kram på er människor!
 
 


Kommentarer
Emelie

Filten ser jättemysig ut! :)
Och ufot ska bli spännande att se sen!

Svar: :) den är supermjuk! och så lätt att göra att en nybörjade bränner av den inom 8 timmer! :) ca 150-200kr i pris!
Livetipastell

2013-08-13 @ 19:10:53
URL: http://emeloj1.blogg.se
Viktoria

Jätte härliga färger :) ska bli kul o se den klar sen!

Svar: :) ja eller hur. inte riktigt de färgerna man kanske tänker sig jag skulle välja:) men kände mig murrig iom vädret:)
Livetipastell

2013-08-13 @ 23:09:37
Anne

Jag undrade just vart skaparlusten tagit vägen. Back in bisness, thats nice!

Svar: oh yeah! den försvinner aldrig.. den antar bara olika former:)
Livetipastell

2013-08-14 @ 14:27:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livetipastell.blogg.se

Pyssel, Bak och DIY .. Allt i pastell såklart!

RSS 2.0